رضارضا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

گل زندگی من

یک جمعه خوب دیگر

1390/1/25 0:57
نویسنده : الهه
517 بازدید
اشتراک گذاری

امروز(۱/۱۱) بعداز یه غیبت چندروزه اومدم تا چند خطی بنویسم .اول اینکه این چندروز زیاد حالم مساعد نبود بعدهم مهمون داشتم و نتونستم زیاد پای کامپیوترباشم .shehumper.gif : 70 par 31 pixels.

تواین چندروز اتفاق خاصی پیش نیومد ولی من که حالم بد بود رضا گل زندگیم خیلی نگران شده بود مدام میگفت مامان حالت بده ؟یا میگفت مامان میخوای بوست کنم خوب شی ؟                 

یه روزهم که مامان خودم که رضابهش میگه مامان فاطی با خواهرام و عمه خودم اومدن که بهش خیلی خوش گذشت انقدر بازی کرد که برا اولین بار رضا که باید چندتاقصه براش بخونم تا بخوابه دیدم وسط اتاق یهو دیدم خوابیده .bigbed.gif : 60 par 38 pixels.                            pillowfight.gif : 94 par 48 pixels.  

دیروز هم رفتیم خونه مادر شوهرم که رضا بهش میگه مامانی بعدهم عمومحمودش اومد و برای رضا یه ماشین دیوونه خریده بود که کلی باهاش حال کرد.

شب هم اومدیم خونه رضا رفت پیش نسترن (واحد کناریمون)البته نسترن هم سن منه ولی رضادوست داره بره پیشش یه کمی هم اونجا موند بعد با زور آوردمش خونه .

این خلاصه این چندروز غیبت بود که نوشتم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان امير مهدي
1 بهمن 89 16:31
سلام الهه جان ممنون که سر زدي و دعوتم و پذيرفتي.گلم تو قسمت ارسال مطلب جديد برو يه دو تا شکل دايره هست اوني که نوشته افزودن لينک اونو بزن تو قسمت عنوان لينک عکس اپلود شو بذار تو دوميمکه نوشته ادرس ....ادرس دومي را بنويس.تو قسمت پنجره هم دو تا گزينه هست اوني که نوشته در پنجره خود وبلاگ باز شود اونو بزن بهد دکمه درج لينک.البته قبل از اينا بايد عکسي که تو کا مپيوترت هست و اپلود کني بعد اين مراحل و که گفتم انجام بدي.ادرس سايت اپلود اينه..........www.irupload.irباز هم سوالي داشتي بگو.من کمکت ميکنم.منتظرت هستم.
مامان امير مهدي
1 بهمن 89 16:35
بيا همديگه رو بلينکيم تا دوستيمون عميق تر شه.


maryam
4 بهمن 89 22:57
سلام عزيزم خيلي جالبه خوشحال ميشم بهم بگي.برو ببين چه جوري بهم بگو.اما يه نظر ...رضا جون خوب لغات و تلفظ ميکنه اخه امير مهدي بعضي چيزا رو خوب تلفظ نميکنه.و يا اسم حيوانات مختلف و بلده يا چيزاي ديگه منظورم اينکه وارد باشه ميخواد زبان ياد بگيره..بن بن بن چيز خيلي خوبيه الان من واسه امير مهدي استفاده ميکنم ميتونه دست ...مامان ..بابا ...مو ...اب و بخونه....سي دي اموزش زبانم واسش گرفتم اونم خوبه اما تا اينا رو ياد نگيره نميخوام اونو بلد شه اما براي سرگرمي واسش ميذارم تا با کلماتش اشنا شه خيلي خوبه مخصوصا بن بن بن.اما تو کلاس و برو روش اموزش و ياد بگير تو همه چيز ميتوني استفاده کني روشش مهمه...روش و ياد بگير.... نه تو اموزش زبان بلکه اکه خوب باشه ميتوني واسه اموزش خيلي چيزا استفاده کني حتما خبرم کن منتظرم.شما کجا نشستي گفتي..........کجاي بهاره...قيمتاش چه جوريه..رامان و حتما برو.ديگه پنجاه درصد تخفيف به ديدنش ميارزه....منتظرتم.
maryam
7 بهمن 89 0:50
سلام الهه جان.کم پيدايي.ما هنوز منتظرتيم.بيا خبري......حالي........جيگر کجايي