رضارضا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

گل زندگی من

سخن نخست

1390/1/23 16:06
نویسنده : الهه
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من مامان رضا هستم تا به حال خاطرات رضارو در سررسیدم ثبت میکردم ولی از مروز

 (۱۰/۲۴)دراین دفترچه خاطرات ماندگار لحظات شیرین زندگیم با رضا گل زندگی را ثبت میکنم:  رضا پسر خیلی شیطون و کنجکاویه تقریبا هیچکدوم از وسایل خونه ما سالم نیست از مبل گرفته تا گازو ماشین لباسشویی و....اسباب بازیهای خودش هم خرابه البته هرکدوم روکه بیشتر دوست داره خرابتره.به دیدن سی دی هم علاقه زیادی نداره (خوشبختانه)البته میگه براش روشن کنم ولی بعداز چند دقیقه به جای دیدن کارتون میره سراغ کیبورد و موس و مانیتور و خلاصه بیشتر فنی کار میکنه. الان یه مدت که به مککوئین علاقه پیدا کرده خیلی دنبال وسایل مکوئین هستم تا حدودی هم پیداکردم .                                                                 niniweblog.com               niniweblog.com               niniweblog.com          niniweblog.com

    

           

                       

 

 

                                                          

 

                                                  

 

 

                                                                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سیمکا
25 دی 89 12:54
سیستم مکانیزه کالا(سیمکا)به عنوان امن ترین و مناسب ترین سیستم خدمات خرید و فروش اینترنتی در ایران، بستر مناسبی برای گسترش تجارت الکترونیک و فرهنگ خرید و فروش اینترنتی در فروشگاه های الکترونیکی است. سیستم مکانیزه کالا پلی است مطمئن، میان فروشگاه های اینترنتی و خریداران در سراسر ایران. سیستم مکانیزه کالا توسط کادر بسیار مجرب و آشنا به سیستم شبکه پستی کشور و مدیران بزرگترین سایتهای تجارت الکترونیک در ایران و ارائه کنندگان سرویس های اینترنتی ، پشتیبانی و حمایت میشود.http://simkaco.tk