رضارضا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

گل زندگی من

آدم برفی

1389/11/9 0:04
نویسنده : الهه
292 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح به محض اینکه از خواب بیدار شدی رفتی پشت پنجره تا ببینی برف میاد یانه وقتی دیدی همه جا سفید شده خیلی ذوق کردی و گفتی :وای چگده برف اومده بعدهم گفتی : کسی برفای ماشینمون رو دست نزنه

خلاصه بعداز خوردن صبحانه باهم رفتیم توحیاط و شروع کردیم به آدم برفی درست کردن بعدش هم کلاه خودت رو گذاشتیم رو سرش . کلی هم باهم برف بازی کردیم البته تو بیشتر اطراف ماشین چرخ زدی وبا برفهای روماشین بازی کردی .بعدش هم با زور آوردمت بالا آخه انقدر توبرفها نشسته بودی و غلت زده بودی که ترسیدم سرما بخوری

دستهات انقدر یخ کرده بودکه میگفتی میسوزه .خلاصه خیلی بهت خوش گذشت منم خیلی خوشحال بودم که تو بالاخره برف بازی کردی آخه امسال اصلا برف نیومده بود و من نگران این بودم که نکنه پسرم نتونه برف بازی رو تجربه کن سایت آپلود عکس و آپلود سنتر فایل ایران بلاگ">

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرتین خان
27 دی 89 1:32
سلام مامان رضا خیلی خوب کاری کردی وبلاگ رضا جون رو راه انداختی. عکس هم حتما بذار. من امروز ثبت نام کردم دوست داشتی به وبلاگ پسرم هم سری بزن. خوشحالم که تو نی نی وبلاگ دوست خوبی مثل شما پیدا کردم. باز هم میام پیشت
مریم
27 دی 89 2:26
ali
27 دی 89 3:48
یک نرم افزار مناسب برای شما وبلاگ نویسان بدون رقیب فقط صحبت کنید نرم افزار مینویسد با قیمت استسنایی 4500 – 1 DVD نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار امروزه کاربران به دنبال نرم افزارهایی می باشند که به وسیله آن ها سرعت کارایی امور مختلف در سیستم های خود را افزایش دهند.پر طرفدارترین نرم افزار چند ماه اخیر با سیستم تایپ گفتاری دیگر نیازی به تایپ یا نوشتن متن نیست! برخی از امکانات و قابلیتها: پر طرفدارترین نرم افزار چند ماه اخیر دقت تشخیص بالا (دقت حدود ۸۰% برای صحبت در محیط اتاق عادی) تایپ متن همزمان با بیان جملات قابلیت تشخیص جملات به صورت طبیعی و پیوسته قابل استفاده در محیط‌های تایپ رایج مانند Microsoft Word, WordPad و … قابلیت ویرایش متون در هنگام تایپ گفتاری یا بعد از آن با امکان خرید پستی ( پرداخت بعد از تحویل ) برای سفارش به لینک زیر بروید http://4usab.cuf.ir
maryam
29 دی 89 23:49
سلام.خوشحال شدم.من دو تا گل پسر دارم که براي هر کدوم جدا وب درست کردم خوشحال ميسم بياي